Tunelio variantai
Turinys
Norvegijoje – pirmasis pasaulyje plaukiojantis tunelis?
Jie atrodo įspūdingai, tunelio variantai norintiesiems keliauti jūros pakrante sukelia daug nepatogumų. Antai, važiuojant iš Norvegijos pietuose esančio Kristiansiundo į Trondheimą šiaurėje km kelionė užtrunka 21 val.
Todėl Norvegijos viešoji kelių administracija NVKA pasiūlė sukurti pirmąjį tunelio variantai povandeninį plūduriuojantį tunelį, kuris būtų panardintas Norvegijos jūroje.
Tunelio variantai pastatymas kainuos 25 mlrd. JAV dolerių. Idėja nėra beprotiška?
Kauno geležinkelio tunelis
Jeigu projektas būtų įgyvendintas, kelionė iš vieno minėto miesto į kitą laiko požiūriu sutrumpėtų lygiai perpus — iki 10,5 valandos. Paprasto tilto tarp fiordų pastatyti neišeitų, nes dauguma vandens kelių tam yra per platūs ir per gilūs.
Tad tunelio variantai svarsto galimybę sukurti tai, ko pasaulyje dar niekada nebuvo pastatyta — povandeninį plūduriuojantį tunelį. Teigiama, kad toks tunelis būtų idealus sprendimas, tunelio variantai įrengti pravažiavimą per didžiausią Norvegijoje ir antrą pagal dydį pasaulyje fiordą Tunelio variantai — jo vandens gylis yra apie 1 m, o plačiausia vieta siekia net 5 kilometrus!
Naršymo meniu
Laikytųsi ant pontonų. Plūduriuojantis povandeninis tunelis būtų sudarytas iš 1 ,2 m lenktų cemento vamzdžių, panardintų į Norvegijos jūrą 30 m gylyje. Tunelio dalys kirstų fiordų uolienas, o panardinti jas tunelio variantai vamzdžiai laikytųsi ant vandens paviršiuje tunelio variantai pontonų, tarp kurių būtų palikti dideli tarpai laivams praplaukti. Dėl stabilumo pontonai būtų sujungti santvaromis, taip pat kaip sutvirtinimas būtų panaudotos pamatinės uolienos.
Vairuotojai, važiuojantys šiuo povandeniniu statiniu, esą jaustųsi lygiai taip pat, kaip ir būdami bet kokiame kitokiame tunelyje.
Toks povandeninis tunelis turėtų gerokai palengvinti pakrantės kaimų vietovėse gyvenančių Norvegijos gyventojų kasdienybę — jų susisiekimo nesutrikdytų net audros.
Turint tokią susisiekimo galimybę žmonėms nebereikėtų laukti sraigtasparnio, kad nuvyktų, pavyzdžiui, į ligoninę.
Sujungtų tris technologijas Kitas svarstomas variantas, kaip sujungti Norvegijos regionus, yra pastatyti kabantį arba plūduriuojantį tiltą virš vandens. Vis dėlto toks tiltas gali trukdyti karinių pajėgų laivams, kurie kartais treniruojasi šiuose vandenyse, ir gadinti didingą fiordų peizažą. O statyti standartinį tunelį esą nebūtų praktiška.
Nuoroda nukopijuota aA Šių metų pradžioje suintensyvėjusios kalbos apie galimybę gerinti susisiekimą su Neringa paskatino diskusiją dėl tilto per Kuršių marias statybų. Vieni šią idėją palaiko, kiti — kritikuoja dėl per didelių sąnaudų, tik dalinio problemos sprendimo. Janonio nuotr.
Plūduriuojančio tunelio tunelio variantai, pasak inžinierių, nebūtų brangesnės už tradicines alternatyvas. Teigiama, kad pastatyti tokį plūduriuojantį tunelį nebūtų taip sudėtinga, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio.
Ši struktūra sujungtų betono tunelių, pontono tiltų ir plūduriuojančių naftos platformų technologijas. Liko spręstinų klausimų Vis dėlto tokio tunelio statybos kelia rimtų tunelio variantai. Visų pirma reikia išspręsti geologinius klausimus — nuodugniai ištyrinėti fiordų dugną. Taip pat svarbu išsiaiškinti, ar pamatinės uolienos sugebės išlaikyti saitus, kuriais bus pritvirtintas tunelis automobiliams važiuoti.
Kyla abejonių ir dėl konstrukcijos. Norvegijos inžinieriams teks apskaičiuoti, kokį vėją ir bangavimą povandeninė plūduriuojanti struktūra pajėgs atlaikyti, taip pat — kaip tunelį gali paveikti skirtingos srovės.
Istorinis Kauno geležinkelio tunelis nesiliauja stebinęs net praėjus pusantro amžiaus
Inžinieriams teks atsakyti ir į klausimą, kokia bus giliai po vandeniu esančio statinio priežiūra, be to, kaip išsaugoti jo konstrukcinį vientisumą, jeigu į tunelį, kol juo važiuoja automobiliai, netyčia atsitrenktų, pavyzdžiui, povandeninis laivas.
Jau numatyta, kaip būtų galima išsaugoti tunelį nesugriuvusį, jeigu jis prarastų bent vieną laikantį pontoną. Tunelio variantai atveju automobilių vairuotojai mana kriptovaliuta pasinaudoti jungiamosiomis santvaromis, tunelio variantai patektų iš vieno vamzdžio į kitą.
- Statyti tunelį tarp Klaipėdos ir nerijos siūloma kviestis norvegus - Atvira Klaipėda
- Istorinis Kauno geležinkelio tunelis nesiliauja stebinęs net praėjus pusantro amžiaus - DELFI
- Kauno geležinkelio tunelis | Nieko Naujo - pasivaikščiojimai praeities pėdsakais
Kiti variantai — ne mažiau įspūdingi Svarstomi ir kiti variantai, kaip nutiesti patogų kelią tarp Kristiansiundo ir Trondheimo. Vienas jų — sujungti povandeninį tunelį su tiltu.
Toks sprendimas primintų vieną ilgiausių pasaulyje vantinių tiltų per Zundo Eresundo sąsiaurį, jungiantį Danijos sostinę Kopenhagą su Švedijos pietuose esančia Malme. NVKA taip pat svarsto galimybę sukurti 3 m ilgio pakabinamąjį tiltą, kuris būtų net tris kartus ilgesnis už San Fransisko Aukso tunelio variantai tiltą ir dukart ilgesnis už dabartinį ilgiausią pasaulyje tiltą. Šio tilto poliai būtų m aukščio, t. Tokio tilto statybos — vienas iš siūlomų sprendimų, kaip būtų galima sujungti Laviko ir Tunelio variantai miestus.
Mazius ir lydeka
Pernai tarp šių miestų pradėjo tunelio variantai pirmasis elektra tunelio variantai keltas, kuris vienam maršrutui sunaudoja apie tunelio variantai elektros energijos — tiek pat, kiek maždaug per tris dienas suvartoja vienas namų ūkis Norvegijoje. Kaip palengvinti susisiekimą tarp fiordų — statyti kokį nors įspūdingą inžinerinį statinį ar kliautis senoviniu būdu, t. Kol kas vienas dalykas aiškus — norvegų negąsdina galimybė važiuoti tuneliu po vandeniu.
- Tunelis į Kuršių neriją: ar tai realu? - DELFI Verslas
- Virginija Spurytė Politikai vėl atgaivino transporto jungties tarp Klaipėdos ir Kuršių nerijos būtinybės klausimą.
- Planai: yra bent kelios tunelio tiesimo po Suomių įlanka schemos.
- Istorija[ redaguoti redaguoti vikitekstą ] m.
Juk šioje šalyje jau yra 1 tunelių, iš kurių 35 — po vandeniu.